Veronica T Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hei! Jeg skal til i morgen skrive et "brev" til læreren min, og bla. skrive forventninger til dette året. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skrive. Brevet skal til sammen være på en side, og mitt er nå på et par setninger. Noe tips? Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Vær ærlig, og skriv hva du føler. Du kan f.eks. prøve å svare på disse spørsmålene: - Tror du det blir vanskelig/lett/utfordrende? - Hvordan forventer du at undervisningen skal være? Variert? - Hvor mange vurderinger forventer du? - Hva slags tilbakemeldinger ønsker du å få? - Hvilken karakter ønsker du å oppnå? - Hvordan vil du oppnå den karakteren? - Kommer du til å være muntlig aktiv i timene? - Liker du gruppesamarbeid? Hva føler du om det å jobbe i grupper? Lenke til kommentar
Veronica T Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Vær ærlig, og skriv hva du føler. Du kan f.eks. prøve å svare på disse spørsmålene: - Tror du det blir vanskelig/lett/utfordrende? - Hvordan forventer du at undervisningen skal være? Variert? - Hvor mange vurderinger forventer du? - Hva slags tilbakemeldinger ønsker du å få? - Hvilken karakter ønsker du å oppnå? - Hvordan vil du oppnå den karakteren? - Kommer du til å være muntlig aktiv i timene? - Liker du gruppesamarbeid? Hva føler du om det å jobbe i grupper? Tusen takk! Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Bare hyggelig, og lykke til med skoleåret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå