TST Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 BioWare melder på sitt eget offisielle forum for Knights of the old Republic at PC-versjonen av det som kanskje er årets beste Xbox-spill nå er ferdig utviklet og sendt til trykkeriet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jooohoo! Må spille det på pc også nå. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Glerder meg! Jihu! Har bare prøvd på XBOX, ser skamkult ut. KOTOR Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hva blir forskjellen fra X-box og PC versjonen ? Vil PC versjonen få den ekstra planeten som x-box live eiere kan laste ned? :ide: Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har egentlig ikke fått med meg hva dette spillet er bortsett fra at det er et RPG spill. Har dere en omtale av x-box versjonen eller? (Sitter bak et filter på jobb, så jeg får ikke søkt.. ) des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg