merterje Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Mottok følgende melding fra OneDrive : Du mottar denne meldingen fordi du er medlem av en eller flere grupper i OneDrive. Grupper støttes ikke lenger i OneDrive etter 16. oktober 2015, og alle gruppefiler og all gruppeinformasjon blir slettet. Du finner gruppene dine ved å gå til OneDrive.com, logge på og deretter se under Grupper i navigasjonsruten. Hvis du ønsker å beholde noen av gruppefilene, følger du fremgangsmåten i Flytte filer fra en gruppe du eier, til OneDrive. Hvis du vil dele filene igjen etter at du har flyttet dem til din egen OneDrive, ser du Dele filer og mapper og endre tillatelser. Vennlig hilsenOneDrive-teamet Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre i praksis ? Hva menes med : Flytte til en gruppe som jeg eier ? og hvordan det ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Det står ikke "Flytte til en gruppe som jeg eier.". Det står "Flytte filer ... til OneDrive." Hvor som helst på din egen OneDrive. Opprett gjerne en ny mappe. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Ja jeg opprettet en mappe på samme måte som jeg vanligvis oppretter mapper på PCn. Altså i OneDrive. Og på samme måte overførte bildene der til den mappen. Vet ikke om det er riktig. Men er ikke sikker da det omtales filer i den sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå