Torstein Norum Bugge Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ny aluminiumslegering eliminerer knekkeproblemene fra iPhone 6 og 6 Plus.iPhone 6S tåler mye mer enn iPhone 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Mye dyrere? Det må vel være ganske så ekstremt mye dyrere for å nå opp på mer enn 1% av utsalgsprisen i utslag? AtW 1 Lenke til kommentar
bekkedalen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 .......pinlig for Apple: telefonene begynte å bøye seg. Skal ikke nødvendigvis forsvare Apple, men dette er rett og slett feil. Evt. dårlig formulert. INGEN telefoner har begynt å bøye seg. De ble bøyd av brukerne. At de ble lett bøyd er kanskje en annen sak. Ikke lurt med tlf i baklomma på trange bukser uansett. :-) 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Og så ble de jo heller ikke lettere bøyd enn andre mobiler. Det er bare det at siden andre mobiler er laget i plast og dermed er litt elastiske returnerte de til sin opprinnelige form når belastningen forsvant, mens iPhone forble bøyd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Og så ble de jo heller ikke lettere bøyd enn andre mobiler. Det er bare det at siden andre mobiler er laget i plast og dermed er litt elastiske returnerte de til sin opprinnelige form når belastningen forsvant, mens iPhone forble bøyd. Mange andre mobiler ble lagd i alu, og de tålte også mer. AtW Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg så bare testen som Consumer Reports gjorde, og den sammenlignet iPhone 6 med andre telefoner av samme størrelse og prisklasse. Jeg så aldri noen som testet iPhone 6 mot andre aluminiumstelefoner spesifikt så jeg vet ikke hvordan den gjorde seg komparativt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Og fansen nekter for at dette var et problem selv om det er tydelig at produsenten har fullt fokus på dette. Kan man bli mer hjernevasket egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg