Varog Kervarec Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ni av ti land på lista er EU-land, og du tipper kanskje hvilket som er aller øverst?Her brukte vi mobilen i sommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 SMS-meldingene er heller ikke av den rimelige sorten: 3,99 kroner per stykk. Og har man venner som bombarderer enn med MMS fra egne feriemål mens man selv er på besøk hos onkel i Amerika, så koster det ikke mindre enn 2,50 kroner hver gang man mottar en MMS-melding. Og siden disse data benytter samme kabler til transport som f.eks kostnadsfri epost er det man betaler for altså signaleringen mellom egen mobil og en telestolpe sånn ca 100 m unna. Juggu godt det var non-profit organisasjoner som "fant opp" internet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Du kan ikke bruke vanlig vestlig/sosialdemokratisk/marxist-leninistisk logikk når du skal analysere telepriser. Hvis noe er billig så er noe annet svindyrt. Når en operatør skal lage prislista si, så foregår det etter sudoku-måten: bruk sinnsykt lave tall noen steder, høye tall andre steder og sørg for at summen blir så stor at vi går i pluss. Akkurat idag er Talkmore billigst i USA. I morgen er det en annen. Chilimobil har den enkleste varianten, de har ikke en gang publisert priser for bruk i USA. Dvs., jeg har fortsatt ikke funnet dem. Endret 21. august 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Skaffer meg alltid lokalt sim når jeg er ute og reiser uansett. Da slipper jeg noen overraskelser når jeg kommer hjem, samt at de der hjemme lar meg være i fred. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Svaret mitt på overskriften var: Norge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg