Lovegame Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hei. Har en Ford Fiesta ST med slik fjernstyrt sentrallås på nøkkelen. Selger sa at jeg trengte å bytte batteriet da den var blitt dårlig, men har nå byttet batteri, og funker ikke i det hele tatt. Aner ikke hvor jeg skal starte å lete egentlig for å finne problemet, noen som har vært borti lignende? Er kanskje ganske likt på andre biler? Takker for alt av svar. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Byttet til riktig batteri? Satt den inn riktig vei? Litt uvanlig at det slutter å fungere. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Riktig batteri, riktig vei. Må sies at det ikke har fungert i det hele tatt tiden jeg har hatt bilen, så aner ikke hvor lenge problemet har vært. Selger sa bare at batteriet var dårlig, derfor det ikke funket. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Må kanskje programmeres på nytt? Fant noen oppskrifter på nettet jeg skal prøve og se om det funker. Lenke til kommentar
karljensenas Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 synkronisere fjernkontroll til ford Dersom synkronisering er problemet, vil denne metoden løse ditt problem. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Mulig at den må kodes ja, prøvd å "parre" den med bilen, men til ingen nytte. Blir å ta turen innom den lokale Ford forhandleren etterhvert og fikset, regner med det blir å koste litt. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Spørs om den ikke har vært defekt hele veien da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå