Joachim_F Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Du kan også spille det – i teorien.Her spiller han verdens største Minesveiper-spill Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Her burde Kripp melde seg på og ta en Livestream. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Meh - det finnes mange varianter med "uendelig" store brett, hvis man vil ha større områder å bryne seg på. Flere av dem er også multiplayer. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Må innrømme at jeg kjapt blei lei Minesveiper, etter hvert som jeg innså at man faktisk kan ende opp i situasjoner hvor du ikke har nok informasjon til å vite sikkert, og blir nødt til å gjette hvor de siste minene er. Hexcells (og særlig Hexcells Infinite) gjør en mye bedre jobb her i mine øyne. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Så lenge de slenger inn en feature så er det greit, vi kan sveipe med noe slikt: http://www.bankoboev.ru/images/MzMyMDk1/Bankoboev.Ru_abrams_tank_tralschik.jpg Ellers så får de lage filmen: Endret 2. september 2015 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg