Bahtiyar Ømer Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Rose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 En svevende rose i falskhetens farge gul funker godt her mot sort bakgrunn. Spørsmålet er em du skulle laget en grå avslutningslist for å skille bilde og bakgrunn elle kanskje legge bildet mot en mørk grå farge isteden - alt dette for presentasjonens skyld. Ikke helt sylskarp, men funker godt slik da den føles noe mjukere. Kanskje er det også meninga - hva vet jeg? Roar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 En svevende rose i falskhetens farge gul funker godt her mot sort bakgrunn. Spørsmålet er em du skulle laget en grå avslutningslist for å skille bilde og bakgrunn elle kanskje legge bildet mot en mørk grå farge isteden - alt dette for presentasjonens skyld. Ikke helt sylskarp, men funker godt slik da den føles noe mjukere. Kanskje er det også meninga - hva vet jeg? Roar Hei Roar Takk for kommentar Jeg tatt dette bilde i går kveld. Ute var ganske mørke og kamera var henhold så kommer rosabladene en rar blå farge. så dempet jeg lys gjør bakgrunn mørke. men skarpt rosa passer ikke helt der, derfor gjorde jeg litt uskarp. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Delikat og flott! Men enig med Roar at det burde vært presentert på en grå bakgrunn. Og så synes jeg det var litt forstyrrende med den sorte flekken på kronbladet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Et flott blomsterbilde, og hvor det litt duse og ikke helt sylskarpe faktisk fremhever blomstens form og farger. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg