Ozelot Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ja, det var litt vanskelig å prøve å finne ut hvordan formulere hva jeg egentlig ville, men her kommer det altså. jeg er på leit etter en plass på intenett, hvor jeg kan sitte og mekke sammenm komponenter , uten bruk av softaware installasjon(utenom java og slika ting da ) Var borti flere slike mekke program på skolen, men jeg vil helst ikke tilbake til skolebenken, og jeg har akkurat ikke admin power her hvor jeg sitter nå. Det hele har en sammenheng med en viftestyring jeg ønsker å lage, men uten at jeg trenger å bruke masse penger på en haug med komponeter først. går det forresten an å bruke en god gammeldags radio-volum knapp som potmeter ??...kom akkurat på at jeg har en gammel bærbar radio som jeg har hærja med.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis jeg leiter hardt og lenge kan jeg finne fram crocodile clips til deg... Det er elektroprogram som simulerer forskjellige komponenter Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Fant det, var ikke så vanskelig, men jeg tenkte noe mer i den dur at jeg slipper å laste ned noe, ettersom jeg ikke kan\har lov å laste ned noe programvare, og ihvertfall ikke installere det. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Fant det, var ikke så vanskelig, men jeg tenkte noe mer i den dur at jeg slipper å laste ned noe, ettersom jeg ikke kan\har lov å laste ned noe programvare, og ihvertfall ikke installere det. LOL Du er i militæret eller?? Du sitter på det teite nettverket...?? Bare finn en nettverksdisk og legge det på og kjør det derfra... har gjort det samme selv mer enn en gang.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 LOL Du er i militæret eller??Du sitter på det teite nettverket...?? Bare finn en nettverksdisk og legge det på og kjør det derfra... har gjort det samme selv mer enn en gang.. gee..du er tydeligvis nettopp slupper ut elns ja, du har helt rett, ettersom det er noe nytt system som blir innført , er det lite jeg kan gjøre her hvor jeg sitter(uvbf for de som har vært på haakonsvern), unntatt å trykke på *refresh* knappen på hw.no og overklokking.no ....så kjedelig har jeg det(ikke at de to sidene er kjedelige..) men...spurte du om å få lov da eller ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå