grovetussen Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Hei, er elektriker selv, og har lagt en god del kvadratmeter elflex gjennom årene.. Er elflex ennå det beste alternativ for svært lavtbyggende varme på tregulv? Har to rom hjemme jeg skulle hatt gulvvarme i, og tenker på elflex siden det er det eneste vi bruker i mitt firma, men kanskje dere bruker noe som er bedre? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 Elflex er helt konge! Husk dog på å bruke en god termostat med både rom og gulv-føler. Pass også på at termostaten har innstilling som blokkerer for høge gulvtemperaturer (så ikke gulvet blir varmet opp for hardt). Jeg pleier å passe på at det ikke blir lagt varme under plasser hvor det normalt kommer bokreoler o.l.. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 Aldri brukt Elflex. I firmaet jeg jobber i bruker vi for det meste Flxheat ifra varmecomfort. Meget fornøyd med det iallefall. Skal snart pusse opp gangen hjemme, kommer da til å legge Flxheat lavtbyggende varmematte. De har også veldig gode garantier og veldig greie å ha med å gjøre når noe blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå