Fredrik N. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 bare rips Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Vakkert! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Synes begge har noe å gi. V1 er mer leken i motlyset. Ville kanskje vurdert å kutte v1 litt til venstre? mvh IBN Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Gjett om jeg har tilbrakt sommerferie med bl.a. å plukke slikt. Muttern satte meg til å plukke for vi kjøpte selvplukk på gården der vi leide hytte og jeg måtte gjøre en jobb jeg ikke likte for rips naturell er ikke det man mauler i seg. V1 er vel bra nok den også, men jeg velger meg nok V2 der du kanskje kunne merka greina helt ned til bildekant og lyst den opp litt da man jo så vidt kan skimte den. jeg har gjort det med blomsterstilker i samme situasjon. Ellers flott med baklyset som skinner gjennom både blader og bær. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg skal lage gele av mine...blir spennende å se om jeg får den stiv i år.. Likte best V2, veldig flott! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Velger meg V1 her hvor det litt duse og lyse høyresiden forsterket inntrykket. Kjenner ripssmaken i munnen når jeg ser på bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, Helene og Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg