MaDKiM Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har nettopp fått meg en digital parabol. Jeg skal koble denne til mine megaworks 550THX. Jeg har prøvd å koble satelitten direkte til høytalerne på AUX inngangen bak på bassen, men da får jeg bare lyd på fronthøytalerne. Det samme skjer når jeg koble satelitte til line inn på lydkortet(live 5.1). Er det programmer som kan duplikere signalet slik at det kommer lyd på bakhøyttalerne og? Lenke til kommentar
sviskEN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Prøver du være tidig eller var d bare dumt spm fra deg? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Lyden blir nok ikke bedre enn hva utgangspunktet er vel hvis utgangspunktet er stereo så blir vel også utgangspunktet stereo men man kan nok fikse slik at lyden kommer i alle høytalerene ja, kommer ann på utstyret du har selvsagt... Men fortsatt blir selvsagt lyden best i fronthøytalerne, har du spdif utgang på mottakerboksen på parabolen så bruk denne til å videreføre signalet inn på pcen via en spdif kabel... men husk bullshit inn, bullshit ut Endret 13. november 2003 av tintin77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå