Magnuz3 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Dette er min ny selvbygde pc, Eneste som er installert er Windows 8.1 normal. Specs: CPU: AMD Athlon A4 860k Ram: 8gb corsair vengance Grafikkkortet: Radeon R9 270 Jeg har prøvd og fått til internettet med min nye netgear 500 Powerline. Eksakt modellnummer er: XAVB5201 Det som kommer opp på internettet er Uindetifsertt nettverk -begrenset. På ruteren (Telenor Zyxel 2812) Lyser det orange, det betyr antageligvis at det er noe feil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Første du får gjøre er å kople pcen rett i Telenor zyxel på lan porten i denne. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/bredbandshjelp/zyxel_p2812/ Få alt til å virke der først med lokal tilkoplet PC på zyxel. Deretter kan du forsøke med powerline extender A koplet i lan port på zyxel og powerline extender B koplet til PC . Gjerne da på en 220v padde som har både powerline extender A og B på samme plass du har zyxel. Etter dette kople extendere på ulike strømkurser i leiligheten/huset. Endret 20. august 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå