Heinseberg Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hei Er nå nr 1 på ventelisten på stuide på VGS. Altså neste plassen er min. Sånn som det er nå, har jeg forstått det sånn at det er helt fullt der. Kan ikke si helt at jeg trives sånn veldig der jeg er nå, og håper virkelig jeg får komme inn. Burde det være mulighet for å sleppe inn en elev til? Noen tips til hvordan jeg evt kan få til dette? Mvh håpefull elev. Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hvis skolen er full, så er skolen full. Det du kan gjøre er å ringe inntakskontoret der du bor, eller skolen og spørre om det du måtte ønske. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hvis du får fjerna en elev så blir det en plass ledig, jeg vet desverre ikke om noen lovlige måter å gjøre det på 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hvis du får fjerna en elev så blir det en plass ledig, jeg vet desverre ikke om noen lovlige måter å gjøre det på 1. Finn listen over elever som går retningen du vil inn på 2. Start øverst på listen, tilby elev sum med cash for å slutte 3. ??? 4. Profit! Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Jeg kom inn i dag! :) 2 Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Gratulerer! c: Flott å høre at du kom inn. (: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå