Gå til innhold

π og e i Bibelen - tilfeldig eller intelligent design?


Anbefalte innlegg

Bibelen viser i to skriftstader til opphavet til himmelen og jorda. Desse er 1. Mos 1:1 og Joh 1:1. GT er skrive på hebraisk, medan NT er skrive på gresk. Felles for både hebraisk og gresk er at alle bokstavar også har ein talverdi (sjå tabell under).

 

Lat oss no sjå nærare på desse to bibelversa:

 

1. Mos 1:1 - "I opphavet skapte Gud himmelen og jorda."

 

Eller på hebraisk:

 

hebrew_500x37.jpg

 

Vi nyttar følgjande formel: chart?cht=tx&chl= \frac {tal paa bokstavar * produkt av bokstavar}{tal paa ord * produkt av ord}

 

First_Verse_2.gif

 

chart?cht=tx&chl= \frac {28*2.39*10^{34}}{7*3.04*10^{17}} = π chart?cht=tx&chl=* 10^{17}

 

Lat oss så sjå på skapingsverset i NT:

 

Joh 1:1 - "I opphavet var Ordet, og Ordet var hjå Gud, og Ordet var Gud."

 

Eller på gresk:

 

greek_500x16.jpg

 

Vi nyttar same formel igjen: chart?cht=tx&chl= \frac {tal paa bokstavar * produkt av bokstavar}{tal paa ord * produkt av ord}

 

John1_1.gif

 

chart?cht=tx&chl= \frac {52*8.44*10^{75}}{17*9.49*10^{35}} = e * 10^{40}

 

Sjølvsagt inneheld Bibelen eit stort talmateriale, og numeriske samanhengar eksisterer i mange tekster. Like fullt er det spesielt å finne dei to viktigaste konstantane i matematikk og fysikk skjult i dei to versa som omhandlar opphavet til vår eksistens. Spørsmålet er difor: Er dette tilfeldig eller ser vi her Guds fingeravtrykk?

 

post-162862-0-77090100-1440073287_thumb.gif

post-162862-0-12995400-1440073300_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen tvil om at troende vil se på dette som "Gud's fingeravtrykk". Det er ekstremt mange opp igjennom tidene som har tolket tall i bibelen og stort sett alle har laget en tilpasset formel som gjør at man får ønsket resultat.

 

Greit nok at tallene er der, men det beviser ingenting så lenge man ikke har en likning som er "sann". Blir akkurat det samme som folk som manipulerer statistikk til sin fordel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

I det fyrste eksempelet (MOS 1:1) så stemmer dette kun dersom du seier at  π = 3,14

 

Så fort du tar med fleire desimalar så stemmer det ikkje lenger.

Når eg rekner ut formelen så får eg svaret 3,1447368.... som ikkje er det same som π som er 3,141592.....

 

Eg avrunda til 2 desimalar. For å gjere det meir nøyaktig:

 

chart?cht=tx&chl= \frac {28*2.3887872*10^{34}}{7*3.0415352*10^{17}} = 3.141554509 * 10^{17} (Avvik på 0.0012 %)

Endret av Cair Paravel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I det fyrste eksempelet (MOS 1:1) så stemmer dette kun dersom du seier at  π = 3,14

 

Så fort du tar med fleire desimalar så stemmer det ikkje lenger.

Når eg rekner ut formelen så får eg svaret 3,1447368.... som ikkje er det same som π som er 3,141592.....

 

Eg avrunda til 2 desimalar. For å gjere det meir nøyaktig:

 

chart?cht=tx&chl= \frac {28*2.3887872*10^{34}}{7*3.0415352*10^{17}} = 3.141554509 * 10^{17} (Avvik på 0.0012 %)

 

 

Det er uansett eit avvik frå kva π eigentleg er.

 

Eg er ikkje spesielt overbevist av ein gud som har klart å fortelle menneska kva π nesten er.

Særlig når vi tar i betraktning at menneska har kjent til den tilnærma verdien av π lenger enn vi har hatt det gamle testamentet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv HVIS bibelen var skrevet med dette i tankene så beviser det kun at forfatterne kjente til pi.

 

Ja for det kan vell ikkje være ei rein tilfeldigheit at ein av bilbelens over 180 000 settningar tilfeldigvis kan danne eit spennande tall, i alle fall om ein er litt selektiv på kva tallverdiar kvar bokstav skal ha, og kva språk ein tar utgangspunkt i.  :tease:

Særlig når ein også har den friheita at ein kan velge rekkefølga som ein skal multiplisere og dividere talla i.

Lenke til kommentar

Ja for det kan vell ikkje være ei rein tilfeldigheit at ein av bilbelens over 180 000 settningar tilfeldigvis kan danne eit spennande tall,

 

Dette er ikkje to tilfeldige vers, men svært sentrale i den forstand at dei skildrar opphavet til universet. Dersom Gud ønskte å plassere sin signatur, kvar ville vel vere meir føremålstenleg enn i akkurat desse to versa?

Lenke til kommentar

 

Ja for det kan vell ikkje være ei rein tilfeldigheit at ein av bilbelens over 180 000 settningar tilfeldigvis kan danne eit spennande tall,

 

Dette er ikkje to tilfeldige vers, men svært sentrale i den forstand at dei skildrar opphavet til universet. Dersom Gud ønskte å plassere sin signatur, kvar ville vel vere meir føremålstenleg enn i akkurat desse to versa?

 

 

Det var ikke Gud som skrev bibelen. Det er ingen som gikk til en plass og fikk den levert som Moses gjorde med de ti bud.

 

Prøver du å øke populariteten din i sekten ved å komme med et matematisk "bevis"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sjølvsagt inneheld Bibelen eit stort talmateriale, og numeriske samanhengar eksisterer i mange tekster. Like fullt er det spesielt å finne dei to viktigaste konstantane i matematikk og fysikk skjult i dei to versa som omhandlar opphavet til vår eksistens. Spørsmålet er difor: Er dette tilfeldig eller ser vi her Guds fingeravtrykk?

 

Fordi - som andre her har vært inne på - det ikke er "dei to viktigaste konstantane i matematikk og fysikk" du har funnet, er det da et tegn på at vi her ikke ser noe gudelig fingeravtrykk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Selv HVIS bibelen var skrevet med dette i tankene så beviser det kun at forfatterne kjente til pi.

Ja for det kan vell ikkje være ei rein tilfeldigheit at ein av bilbelens over 180 000 settningar tilfeldigvis kan danne eit spennande tall, i alle fall om ein er litt selektiv på kva tallverdiar kvar bokstav skal ha, og kva språk ein tar utgangspunkt i. :tease:

Særlig når ein også har den friheita at ein kan velge rekkefølga som ein skal multiplisere og dividere talla i.

True dat. Men nå valgte jeg å ta utgangspunkt i at det var gjort med vilje. Både babylonerne og egypterne brukte pi før bibelen ble nedskrevet. Hvis jeg husker riktig så brukte de ~3.12 og ~3.16. Så vi vet at verdien av pi var omtrentlig kjent allerede før bibelen var nedskrevet.

Men med litt talltriksing kan man sikkert finne både 666, pi og det gyldne snitt i denne posten. Ikke at jeg gidder å prøve da. Å ta utgangspunkt i et svar og så finne bevis for at svaret stemmer er mildt sagt litt iffy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cair Paravel:

 

Det var jo en artig tilfeldighet dette, men som du sikkert skjønner er dette selvfølgelig bare en tilfeldighet for ateistene. Men problemet med ateistene er at mange av dem er veldig "låst" til posisjonen at Gud ikke finnes, så uansett om du legger frem beviser som universets begynnelse, "fine tuning", utrolig informasjon med rett rekkefølge som finnes i DNA, de historiske fakta om den tomme graven og hundrevis av øyenvitner som møtte Jesus etter korsfestelsen, etc., så vil de uansett forklare det bort på en eller annen måte og benekte at det peker mot Gud. Nesten uansett, er ikke beviset godt nok. Det er derfor jeg har gitt opp å diskutere med ateister, det nytter ikke og er bare bortkastet tid.. De forventer vitenskapelig bevis eller synlig bevis på noe som befinner seg 'utenfor' vår natur, eneste som hadde vært godt nok var om de hadde fysisk møtt Gud inne i universet.

 

Du finner ikke en urmaker inne i et ur.

Du finner ikke en maler inne i et maleri.

Du finner ikke designeren inne i designet.

Du finner ikke Skaperen inne i skaperverket.

Lenke til kommentar

Var det ikke en annen bruker her på forumet som likte å gjøre enkle gange og adderingsoperasjoner på ord i bibelen?

 

Høres ut som noen som burde fulgt bedre med i mattetimene istedenfor å drømme seg bort. Men nå er det i det minste snakk om noen irrasjonale tall i tillegg til gange og dele. Så mye mer avansert regner jeg ikke med det blir for folk som synes dette er interessant.

 

La meg komme med en påstand: Uansett hvordan du stokker om på ord og teller bokstaver så finner du aldri e eller pi i bibelen.

 

Hva er hensikten med å skjule e og pi i bibelen? Er det slik at folk som ikke har noe bedre å bruke matematikk til skal få seg en skikkelig overraskelse? Hvorfor kunne ikke bibelen heller forklart DNA, elektrisitet og matematikk? Det ville jo gitt en kjempefordel til de som leser den, istedenfor at de som leser den skal trikse og mikse for å finne tall vi allerede vet om.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...