Cyrus664 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for Lenovo IdeaPad 100 eller Acer Aspire E5-521. Det er til en person som for det meste bruker PCen til å surfe, sjekke mail, streame filmer og andre lette ting. Vil bare velge den beste av de billige modellene. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Med TN-panel med 1366x768-oppløsning på begge to så ville jeg faktisk ikke hatt noen av dem, uansett pris. Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Så for ei 60 år gammel dame som skal "surfe, sjekke mail, streame filmer og andre lette ting" så er begge maskinene ubrukelige? Kan du anbefale noe annet til max 3000,-? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 gå for Lenovoen... i den prisklassen er det minimalt som skiller PCen uansett. Fullstappa med bloatware og dårlig byggekvalitet har dem uansett.. Men personlig stoler jeg mer på Lenovo enn Acer desuten er det mer bang for the bucks mtp hardware Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ikke bra skjerm på noen av de, det er en dealbreaker for meg også. Dersom hun kan leve med en kjip skjerm er lenovoen den hun bør gå for. Aceren har ikke SSD og er derfor svært treg. Den største med IPS panel i stedet for TN er at du får godt nok bilde uansett innsynsvinkel. Du må nok opp i pris for å få bedre skjerm. Gå for lenovoen i den prisklassen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå