Monica Jansen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Det ble bare et langt møte om bosituasjonen min og at jeg foreslo åbytte bolig med en annen og de sa det var en god ide og at de skukle finne ut av ting. Men etter at mennene var gått, så poppet personalet opp med at det er helt uaktuelt å bytte bolig. Det blir visst å fortsatt bo her med bråkete nabo og uro over alt. Jeg må vente i 3 uker på et svar som jeg tipper blir at det ikke er noen løsning. Jeg sitter her å griner av rendyrket skuffelse som jeg ante det ville bli. Og leilighetene er meeeeeeeeget lytte. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Stay positive, bra du i det minste får bostøtte, kanskje det bedrer seg med tiden. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Ok. Men det har ikke blitt bedre på 8 måneder, helt siden januar. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Blir aldri en løsning med en gang, du må smøre deg med en god dose tålmodighet og ikke slutte å klage. Det virker som det er vanlig å få avslag hvertfall en gang så de ser hvor viktig det er hvis du ikke gir deg. Hvis du fortsetter å klage/ står på ditt så vil de skjønne alvoret. Keep fighting Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ok. Men det har ikke blitt bedre på 8 måneder, helt siden januar. Å nei, stakar deg, livet ditt må jo være forferdelig. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Har du vurdert å rømme? (Ikke et forslag, bare et spørsmål) Endret 20. august 2015 av Vice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Tror du er klin gæren som foreslår noe sånt Vice. Har du ikke sett hvor avhengig hu er av dette forumet til alt mulig? Hvordan skulle hun klart seg uten personalet? 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Å spørre om hun har tenkt å rømme kan regnes som ett forslag selv om man sier man bare spør... 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Om naboene er bråkete( spiller musikk eller andre ting ) så går det an å si det til de, og spør fint om de kan dempe lydnivået litt ELLER så kan en bare prøve å være utendørs ( gå tur en plass du ikke hører det, eller andre ting ) når naboen skal bråke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå