Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Dørst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Dørst?! Fargerikt og et fint utsnitt som vanlig Jeg har også den samme svakheten Roar, så du er ikke alene! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Velkomponert og meget sjåverdig dette! Magnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fargerikt, detaljert og stram og flott komp! Liker! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Dette er saftige farger, så jeg antar at vannet er på nivå med syre ; ) Pent trangt utsnitt som passer bildet. mvh Ibn Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Flott og likandes etterarbe Solbrent er han også blitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Saftige farger flott komp og flott etterarbeid , håper han hadde noe godt å drikke . Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Muskuløs og fargerik krøpp, er vel noe anabolsk han tyller i seg. Stilig kompet..tror det hadde blitt vel så bra uten blomsterkvasten bak Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Et flott bilde ... men det ble "for sterkt" i fargene etter min smak - men så er den smaken da ............ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Har vært borte fra forumet noen dager, vet ikke om du leser så gamle tilbakemeldinger. Her vil jeg berømme etterarbeidet ditt, hvor du gjennom farger m.m. forsterker uttrykket i skulpturen på en glimrende måte. I toppskiktet blant dine arbeider etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Har vært borte fra forumet noen dager, vet ikke om du leser så gamle tilbakemeldinger. Her vil jeg berømme etterarbeidet ditt, hvor du gjennom farger m.m. forsterker uttrykket i skulpturen på en glimrende måte. I toppskiktet blant dine arbeider etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Joda, Ragnar jeg titter av og til innom. Takker så mye. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg