Emaxine Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg en Honor 6 telefon og var veldig fornøyd med den ene ringetonen. Men så kommer det en oppdatering og akkurat den ringetonen blir borte! Ble skikkelig skuffa egentlig. Ikke husker jeg hva den heter heller. Jeg hadde en eldre Huawei lånetelefon ett par dager før jeg fikk den nye, og den hadde også denne ringetonen, så virker som det var en standard ringetone. Jeg lastet ned en pakke som skulle inneholde de orginale ringetonene, men den var ikke der heller! Noen idè om hvor jeg kan få tak i den på nytt? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg har akkurat kjøpt meg en Honor 6 telefon og var veldig fornøyd med den ene ringetonen. Men så kommer det en oppdatering og akkurat den ringetonen blir borte! Ble skikkelig skuffa egentlig. Ikke husker jeg hva den heter heller. Jeg hadde en eldre Huawei lånetelefon ett par dager før jeg fikk den nye, og den hadde også denne ringetonen, så virker som det var en standard ringetone. Jeg lastet ned en pakke som skulle inneholde de orginale ringetonene, men den var ikke der heller! Noen idè om hvor jeg kan få tak i den på nytt? Hei, nå har jeg ikke telefonen, men uten et navn så blir det vanskelig å finne ut av det tror jeg Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Det er ikke alle oppgraderinger som er forbedringer når det gjelder ringetoner, kjenner til det. Kan du prøve å beskrive ringetonen (melodi/sang/pipelyder? lyse/mørke toner? kjapp/treg/pauser?)? Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Det er ikke alle oppgraderinger som er forbedringer når det gjelder ringetoner, kjenner til det. Kan du prøve å beskrive ringetonen (melodi/sang/pipelyder? lyse/mørke toner? kjapp/treg/pauser?)? Jeg er ikke så god på å beskrive heller. Men det er felespill eller cello. Forholdsvis rolig, men ikke kjempe rolig heller. (bra beskrevet? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå