Gå til innhold

Reisende 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørlurer signaliserer at man vil være i fred, først og fremst. Må innrømme at jeg selv er storforbruker, da jeg vandrer ofte og langt.

Det går mest i foredrag og intervju fra youtube, der mange internasjonale størrelser nå er å finne. Blir rene utdannelsen samtidig som man får mosjonert..

 

Men bildet, - det forteller meg om avstand. Før denne teknologien var man adskillig nærmere hverandre rent sanselig. Selv om begge eventuelt leste, hørte de det samme.

 

Var det ikke Ferlin som skrev:

I livets villervalla så nära vi går

men så långt borte från varandra ändå..

Lenke til kommentar

Hørlurer signaliserer at man vil være i fred, først og fremst. Må innrømme at jeg selv er storforbruker, da jeg vandrer ofte og langt.

Det går mest i foredrag og intervju fra youtube, der mange internasjonale størrelser nå er å finne. Blir rene utdannelsen samtidig som man får mosjonert..

 

Men bildet, - det forteller meg om avstand. Før denne teknologien var man adskillig nærmere hverandre rent sanselig. Selv om begge eventuelt leste, hørte de det samme.

 

Var det ikke Ferlin som skrev:

I livets villervalla så nära vi går

men så långt borte från varandra ändå..

 

Det er en nerve i det utsagnet som blir mer og mer aktuell. Bruker også utstyret mye som du gjør, men her er det en hvis forskjell. Arbeider selv i psykiatrien og aner at noe er ved å skje som har en mye større tyngde en bare for noen få år tilbake. Er svært takknemlig for dine tanker/vurderinger Trond Olav .mvh Ibn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...