IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Reisende 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ja, er'e ikke typisk da? Greit utsnitt og komp. Etterarbeid med toning er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Likte det! Fin komp, veldig tidstypisk med ungdommer med musikk på øret.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Liker veldig godt disse Berlin-bildene dine. Dette er også meget bra. Fin etterbehandling! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hørlurer signaliserer at man vil være i fred, først og fremst. Må innrømme at jeg selv er storforbruker, da jeg vandrer ofte og langt. Det går mest i foredrag og intervju fra youtube, der mange internasjonale størrelser nå er å finne. Blir rene utdannelsen samtidig som man får mosjonert.. Men bildet, - det forteller meg om avstand. Før denne teknologien var man adskillig nærmere hverandre rent sanselig. Selv om begge eventuelt leste, hørte de det samme. Var det ikke Ferlin som skrev: I livets villervalla så nära vi går men så långt borte från varandra ändå.. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Flott bilde Mvh Bekir Mange takk Bekir. mvh ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Ja, er'e ikke typisk da? Greit utsnitt og komp. Etterarbeid med toning er det heller ingenting å si på. Roar Takker for den Roar. Tenker faktisk mer over hva jeg har observert nå i ettertid. Kanskje har fellesskapet forsvunnet for godt ?? mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Likte det! Fin komp, veldig tidstypisk med ungdommer med musikk på øret.. Takk så mye Helene. Jeg føler meg litt som personen som beveger seg bortetter til venstre : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Liker veldig godt disse Berlin-bildene dine. Dette er også meget bra. Fin etterbehandling! Mvh Fredrik Hyggelig å lese hva du skriver. Satte stor pris på det : ) Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Hørlurer signaliserer at man vil være i fred, først og fremst. Må innrømme at jeg selv er storforbruker, da jeg vandrer ofte og langt. Det går mest i foredrag og intervju fra youtube, der mange internasjonale størrelser nå er å finne. Blir rene utdannelsen samtidig som man får mosjonert.. Men bildet, - det forteller meg om avstand. Før denne teknologien var man adskillig nærmere hverandre rent sanselig. Selv om begge eventuelt leste, hørte de det samme. Var det ikke Ferlin som skrev: I livets villervalla så nära vi går men så långt borte från varandra ändå.. Det er en nerve i det utsagnet som blir mer og mer aktuell. Bruker også utstyret mye som du gjør, men her er det en hvis forskjell. Arbeider selv i psykiatrien og aner at noe er ved å skje som har en mye større tyngde en bare for noen få år tilbake. Er svært takknemlig for dine tanker/vurderinger Trond Olav .mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg