Gå til innhold

Mexicos østligste punkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det kanskje øgla med høyre bakbein direkte ut i nedre venstre hjørne som ved første øyekast fanget, min interesse. men så fikk jeg se de fem i stram giv akt på V3 så det blir nok favoritten, men iike p.g.a. bakbein ut i hjørnet på V1.

Slett ikke dum V2 heller, men de fem brune gir liksom litt mer til bildet.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det kanskje øgla med høyre bakbein direkte ut i nedre venstre hjørne som ved første øyekast fanget, min interesse. men så fikk jeg se de fem i stram giv akt på V3 så det blir nok favoritten, men iike p.g.a. bakbein ut i hjørnet på V1.

Slett ikke dum V2 heller, men de fem brune gir liksom litt mer til bildet.

Roar

Hei Roar!

Det er ikke alltid så lett dette med beskjæring, en må kompromisse litt.  Jeg hadde litt mer i bunn av bildet (V1), men da ville det kommet med så mye annet rusk, murkanter og linjer ut i hjørnet og slikt. Jeg kunne kuttet på venstre side, kappet av den hele beinet, men syntes ikke det ble rett heller.  Jeg satte øgla som V1 fordi den var et blikkfang :eek:  (Jeg får jo utrolig mange visninger nå om dagen, skjønner ikke helt hva som skjer..)

Det var mange underlige kreasjoner, såkalt kunst.., plassert rundt omkring her, men de 5 brune ble ikke så verst på bildet synes jeg. :wee:

Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Jeg går mot strømmen her og går for v1 , har virkelig sansen for øglen som skuer ut over parken.

Det blir nesten uvirkelig da den ser større ut enn den er.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...