Fotoskrulla Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Mexicos østligste punkt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Her er det kanskje øgla med høyre bakbein direkte ut i nedre venstre hjørne som ved første øyekast fanget, min interesse. men så fikk jeg se de fem i stram giv akt på V3 så det blir nok favoritten, men iike p.g.a. bakbein ut i hjørnet på V1. Slett ikke dum V2 heller, men de fem brune gir liksom litt mer til bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Her er det kanskje øgla med høyre bakbein direkte ut i nedre venstre hjørne som ved første øyekast fanget, min interesse. men så fikk jeg se de fem i stram giv akt på V3 så det blir nok favoritten, men iike p.g.a. bakbein ut i hjørnet på V1. Slett ikke dum V2 heller, men de fem brune gir liksom litt mer til bildet. Roar Hei Roar! Det er ikke alltid så lett dette med beskjæring, en må kompromisse litt. Jeg hadde litt mer i bunn av bildet (V1), men da ville det kommet med så mye annet rusk, murkanter og linjer ut i hjørnet og slikt. Jeg kunne kuttet på venstre side, kappet av den hele beinet, men syntes ikke det ble rett heller. Jeg satte øgla som V1 fordi den var et blikkfang (Jeg får jo utrolig mange visninger nå om dagen, skjønner ikke helt hva som skjer..) Det var mange underlige kreasjoner, såkalt kunst.., plassert rundt omkring her, men de 5 brune ble ikke så verst på bildet synes jeg. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Velger meg også V3. Liker ting som ruster da det har sitt eget "liv" forgjengelighet. Også godt plassert i linje som også underbygger dybden. mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Velger meg også V3. Liker ting som ruster da det har sitt eget "liv" forgjengelighet. Også godt plassert i linje som også underbygger dybden. mvh Ibn Da hadde du likt deg godt her, for her var det mye rusten og forgjengelig kunst. Tusen takk for kommentar! Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Kult bilde Vennlig hilsen Bahtiyar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg går mot strømmen her og går for v1 , har virkelig sansen for øglen som skuer ut over parken. Det blir nesten uvirkelig da den ser større ut enn den er. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Jeg går mot strømmen her og går for v1 , har virkelig sansen for øglen som skuer ut over parken. Det blir nesten uvirkelig da den ser større ut enn den er. Mvh Alec Nei da Alec, den er så stor som den ser ut som, den er jo en skulptur den også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Kult bilde Vennlig hilsen Bahtiyar Thank youuu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg