Trond Olav Løkken Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Sørlandsstemninger.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 For ei perle! Der har jeg aldri vært, står du på ei bru for å ta disse bildene? Flotte bilder, men ville tatt et lite kutt i høre og venstre side i V2 for å rydde bort litt saker som ligger akkurat i bildekant. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Praktfulle bilder med herlig sørlandsstemning! V1 er nok best. Farger og skarphet er det ingenting å utsette på... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Der er det virkelig idyllisk, ja! Flott presentert! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Stille og rolig her nå. Sommer'n har kommet, men folket er tilbake på jobb og skole. Forsåvidt greie utsnitt, men kanskje litt rotete venstrekant på V2. Ikke alltid like lett å finne det mest hensiktsmessige beskjæringspunktet i slike bilder. har jo mine erfaringer jeg også. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Takker så mye for respons! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 For ei perle! Der har jeg aldri vært, står du på ei bru for å ta disse bildene? Flotte bilder, men ville tatt et lite kutt i høre og venstre side i V2 for å rydde bort litt saker som ligger akkurat i bildekant. Ja, Helene, jeg står på en liten bro, til en holme med fiskemottak, kunstatelier, samt en del boliger. Ser behovet for å rydde litt på V2. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 En flott Sørlandsperle dette hvor komp, farger og skarphet er helt topp Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg