Gå til innhold

Elkjøp Fikset ikke Samsung S6

Anbefalte innlegg

Hei leverte min S6 inn for to uker siden da fingeravtrykk ikke lenger virket og kamera lagde lyder. Fikk den tilbake idag og kamera er fikset men fingeravtrykk er fortsatt defekt, de har byttet fingeravtrykk sensor og hjem knappen men fortsatt defekt. Jeg har verken lyst eller tid til å igjen måtte levere inn telefonen for at de skal prøve å fikse den igjen. Må jeg levere den inn igjen eller burde jeg kreve et nytt produkt. Kjøpte s6 i midten av juli

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du har rett på en lånetelefon med tilsvarende funksjoner, altså en android smarttelefon. Hvis ikke, må de bruke kort tid(ca 2 uker?) på reperasjonene (totalt). 

Hvis de ikke kan reparere innen "rimelig tid" (totalt for de feilene du reklamerte på), samt ikke har lånetelefon, har du rett til å heve kjøpet og evt ta et dekningskjøp.

Sjekk lignende saker på forbrukertvistutvalget.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elkjøp bruker eksterne verksted og har ikkje mulighet til å vil ikke heve kjøp før telefonen har vore inne hos verkstedet iallefall tre ganger. Da kan kjøpet heves :)

I mellomtiden får du utlevert lånetelefon :)

:dremel:

Selv om butikker flest forholder seg til verkstedet og liker å gi dem skylden for alt mulig, er det butikken som står ansvarlig overfor kunden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...