tøs Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har ikke telefonabonnement, kan jeg likevel få ADSL?Ja, men vi gjør oppmerksom på at du da må ringe inn din bestilling til kundeservice. - Vell dette er vell en av de bedre komentarene. Har du ikke telefon, RING oss.. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hehe.. Hvem krever det? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 tiscali, men det gjør sikkert fler andre aktører også, nettopp pågrunn av at når man søker om man kan få adsl, så søker man etter tlf. Hvis man ikke har tlf, har man ingen murlighet til å søke seg etter om man kan få eller ikke. veldig dumt i grunn Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hehe,de regnet sikkertm med at du hadde mobil eller tilgang til tlf gjennom noen andre. men kommentaren var likevel noe teit. anbefaler deg tiscali om du skal ha adsl uten tlf. dette fordi de er forholdsvis billige og IKKE legger på en stor ekstra-avgift i måneden på adsl-abonnementet fordi du ikke har fast-tlf... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Når jeg bestilte hos NGT sjekket de ut fra adressen min om jeg kunne få. Har ikke vanlig telefon... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 hehe,de regnet sikkertm med at du hadde mobil eller tilgang til tlf gjennom noen andre. men kommentaren var likevel noe teit. anbefaler deg tiscali om du skal ha adsl uten tlf. dette fordi de er forholdsvis billige og IKKE legger på en stor ekstra-avgift i måneden på adsl-abonnementet fordi du ikke har fast-tlf... Jeg vet. Det er grunnen til at jeg har tiscali. de er også veldig fine når det gjelder flytting, de har heller her ingen gebyrer, samt at de koster bare 329 pr måned. Yppelig for en lærling uten fasttelefon. Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er det noen som vet hvordan det er med Firstmile ? Tar de noe ekstra hvis jeg sier opp stjelenor-abo ?? Telio er vel operativ (??) på nyåret.... mvh R.D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå