Feexy Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg tilbakestilte Windows til fabrikkinnstillinger og det skjedde noe med lyden, jeg fikk et nytt program som heter Audio Wizard som lar meg bytte til forskjellige lyd innstillinger (Action multimedia osv.) og lyden høres veldig flat ut i forhold til hvordan det var før. Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Lite informasjon å gå på. Gjelder dette hodetelefoner eller høyttalere? Har du oppdatert til siste audio driver? Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Lite informasjon å gå på. Gjelder dette hodetelefoner eller høyttalere? Har du oppdatert til siste audio driver? Gjelder hodetelefoner, og klarer ikke laste ned driverne. Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Lite informasjon å gå på. Gjelder dette hodetelefoner eller høyttalere? Har du oppdatert til siste audio driver? Fikk oppdatert lyd driveren fra asus sin nettside, nå høres alt helt likt ut. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå