Valiiii Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hei har vært for og see på en Audi A4 b8 den var veldig fine på bilder og full stapet med utstyr. Bilen så strøken ut på bilder og fikk besjed av selger at lakken ikke var fine på ekte Når jeg så på bilen så hade lakken flasa av som små biter overalt rundt bilen. Den var småe biter som hade flasa over veldig mange steder på bilen Eieren sa at det har kjede på grunn av at bilen kom rett fra fabrikken med en type miljøvennlig lak som er veldig dårlig og da lurer jeg litt Kan det stemme at slik kan skje på en bil som eier påstår at den har kun kjørt 105 tusen km Da tenker jeg litt kan det hende eier har tukla og skrudd tilbake km standen på bilen Holdt på og kjøpe bilen og jeg trenger litt tips Han sa det kosta og få den strøken 15 tusen kroner men tviler ikke på at det koster mer Endret 19. august 2015 av Valiiii Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Høres litt tvilsomt ut, hvis det var miljøvennlig lakk ville nok Audi gjort noe med det. Se etter en annen. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg har en 2011 a4 b8.. Min er kjørt 75000 nå.. ikke sett noe til lakkflass noen plass. Motor/utstyr/pris du må ut med? Lenke til kommentar
Valiiii Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Det er en Audi A4 b8 2008 model kjørt ca 105600km Så den var import Den er på finn ute til salg for 160 000kr det er en sølv med 20" felger den er stapp full med utstyr som f1 gir automat, taklukke blindsonevarsler sensorer fram & bak ryggekamra ++++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå