banansplitt™ Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. Fordi det er nydelig fotball vel!! I CL så driter man vel i hvilke lag som kommer dit så lenge de spiller bra. For en scoring altså! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) .. Endret 16. mars 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Herlig!! Liker ikke Bayern og Pep! Cuadrado kom og kjøp! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. Har vel nada og si når vi sender Leicester ut i CL neste år uansett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. CL er en europeisk turnering hvor jeg vil se de beste lagene i Europa konkurrere mot hverandre. Jeg kan ikke fordra kamper i Champions League mellom lag fra samme land, spesielt ikke finaler, fysj. Jeg heier på god fotball, og Juve representerer noe "nytt". Det var en diskusjon for et par år siden eller noe, hvor enkelte fikk det til å høres ut som om det eneste de ville se var uendelige kamper med Real, Barca og Bayern. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. Fordi vi er fotballsupportere, ikke anglofile. Om England vil redde topp 4 så får de begynne å prestere selv. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England.Har vel nada og si når vi sender Leicester ut i CL neste år uansett.Skal f... meg satse litt peng på at de kommer seg ut av gruppa! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. CL er en europeisk turnering hvor jeg vil se de beste lagene i Europa konkurrere mot hverandre. Jeg kan ikke fordra kamper i Champions League mellom lag fra samme land, spesielt ikke finaler, fysj. Det har jo ingenting med saken å gjøre. Det blir jo fortsatt like mange lag fra samme land, bare at Italia og England switcher antall. Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England. Fordi vi er fotballsupportere, ikke anglofile. Om England vil redde topp 4 så får de begynne å prestere selv. Fair enough. Jeg tenker heller sånn at å miste en CL-plass gir enda mer fart ned i den søla engelsk fotball er på vei nå. Kan selvfølgelig også fungere som en wake up call. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvorfor i all verden heier dere på Juve? Det betyr jo døden for topp 4 i England.Har vel nada og si når vi sender Leicester ut i CL neste år uansett.Hadde det nada å si når Leeds kom til semifinalen på første forsøk? Eller tottenham til kvartfinalen? Gjøk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Overraska over at du som Liverpool supporter bruker historie for å få frem poenget ditt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 16. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke overrasket over at du som Chelsea supporter ikke gjør det. 14 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke overrasket over at du som Chelsea supporter ikke gjør det. dagens kommentar Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Temperatur er flott! Håper vi får en skikkelig deilig avslutning på kampen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Overraska over at du som Liverpool supporter bruker historie for å få frem poenget ditt.Det er i det minste et poeng,og ikke ubegrunnet dommedagproferier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Så nære 3-0! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Bayern München gjentar seg selv under Guardiola og er altfor bra for tidlig på sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå