Magnar Bruvik Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Makro-Pastell. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 sååå lekkert! Nydelig pastell og flott komp, Dette kan du! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Tusen takk Helene Magnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Flott! Litt spesielt at det nesten ser ut som et hode med hodetelefoner/ørevarmere... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fare for at trekanten av "såpeskom" til venstre lett trekker litt mye oppmerksomhet så jeg tenkte kutt både nede og til venstre. Men da blir det jo et litt annet bildet og ikke vet jeg om skarpheten da vil holde til ytterligere forstørring. Men det er nå en gang slik at jeg alltid ser etter andre muligheter enn de som er valgt når jeg kommenterer et bilde. Smort'n sier det jeg også tenkte for her ser det jo ut som den har et øyepar i front mens det vel er de store på sidene som er øynene? Roar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Hehehehehehe Fantastisk observert Svein og Roar - Ja etter anbefaling frå Roar ser eg meg nødt til å droppe flugebileta ei stund. Vartar difor opp med ein orangutang med headset denne gongen. Set pris på dine konstruktive og ærlege tilbakemeldingar Roar. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg