osislove Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Hei. Jeg har vært så uheldig å fått halsbetennelse, var på jobb i hele forige uke og presset meg selvom jeg var dårlig. Nå prøvde jeg meg på jobb på mandag men endte opp hos legen etter en liten stund på jobb å fikk konstatert at jeg har halsbetennelse. Jeg har så mye slim i halsen at om natten får jeg ikke sove, vokner opp hele natten pga dette. Så nå er jeg blitt sykemeldt ut uken og sjefen min er så sur. Sist jeg var sykmeldt så ble hun å sur og trudde ikke på det som jeg sa.. hadde snakket om meg på jobb å sagt: trur ikke på at hun har det når hun er så ung og blabla.. Men er det vanelig at sjefer blir sure når folk blir sykemeldt? Jeg blir jo så stresset når hun blir sur og stresser med å bli frisk noe som aldeles ikke hjelper.. Men er det flere som har sånne sure sjefer?? Takker på forhånd på alle svar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Mange som er slik, men det handler nok ikke om sjefsstillingen hennes, det går mer på personen/ personligheten. At hun ikke klarer å "kontrollere" at hun er en grinebiter er jo uheldig i din situasjon, men hvis du gjør en bra jobb ellers og ikke er sykemeldt 42 ganger i året så har du ditt på det tørre Lenke til kommentar
osislove Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Mange som er slik, men det handler nok ikke om sjefsstillingen hennes, det går mer på personen/ personligheten. At hun ikke klarer å "kontrollere" at hun er en grinebiter er jo uheldig i din situasjon, men hvis du gjør en bra jobb ellers og ikke er sykemeldt 42 ganger i året så har du ditt på det tørre Det er jo så slitsomt.. nei det er jeg ikke, men har hjertefeil så har hatt en del plager men dette er sjefen klar over. men har ikke vært borte eller sykemeldt på leeenge.. Men som du sier ja det kommer annpå person. Det er slik om jeg kommer på jobb og hun har en dårlig dag så må jeg unngå å snakke med henne ellers refser hun bare. slitsomt Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Beste rådet da er å kombinere en med en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå