arcticviking Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) hei, pakket isted opp min nye huawei p8 å oppdaget at den har folie på skjermen. altså ikke sånn folie som man river av, men ser ut som screenprotector, kan det stemme?? Det jeg og kan spørre om er om denne folien er av den kvalitet at den bare kan være på eller, om jeg burde gå for ultimate shield som jeg gjør på alle mine mobiler. jobber i bygg&anlegg så er et MUST for meg med screenprotection/folie. Endret 19. august 2015 av arcticviking Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det er en screen protevtor men får lett riper og tar ikke imot støt. Da jeg hadde p8 satt jeg på skjermglass. gir god feeling når du drar fingern over skjermen og tar imot støt. de har de på spaceworld Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Det er en screen protevtor men får lett riper og tar ikke imot støt. Da jeg hadde p8 satt jeg på skjermglass. gir god feeling når du drar fingern over skjermen og tar imot støt. de har de på spaceworld takk, skal sjekkes ut imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå