Luske_Ludvig Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 go nuts om du vil. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Tror ikke jeg går nuts da. Må vell prøve å finne noe annet.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Vil bare minne om at jeg fortsatt ikke har kjøpt bil. Er i utgangspunktet mest opptatt av at bilen har grei plass samt at det er goe seter til å sove i. Tenker at hvis jeg skal sove i bagasjerommet må jeg så stor bil. Blir litt feil å kjøpe en svær stasjonsvogn for at jeg vil overnatte i den kanskje 1 gang i året lixom. Viktigste for meg nå er at setene er behagelige, selfølgelg viktig at seteryggen kan legges langt ned. Kanskje bensin er bedre siden bilen bli brukt til endel småkjøring? Endret 21. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 bensin til småkjøring uten tvil. Men bil til å sove i.. har hatt endel biler, men aldri tenkt den tanken når jeg skal kjøpe bil Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Connect ruster opp, og har skikkelig dårlig lydisolasjon. Skikkelig bruk og kast bil. Berlingo er kurant, og har noe bedre støyisolasjon, og veldig driftsikker med 1.6 PSA-motoren. Har en selv som har rullet 290.000 KM, og det er en 2012-modell. Eventuelt så kan du vurdere Touran med grønne skilter, da får du personbil-følelse i en varebil... Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvis du skal ha berlingo, så kjøp en med litt motor i. 1.4 litern med 75 hester (bensin) trekker dårlig før den når 3300 rpm. ellers grei bil, litt høy sittestilling, men etter en liten stund så er det greit. det er ikke så mye støy, og med litt radio i bakgrunnen så hører du det ikke. (2004 berlingo multispace.) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Har sett på 3stk så langt. Den første var full av rust, neste hadde sprekk i frontruta og den siste hadde mange bulker så ble ingen kjøp. Er gamle opel vectra biler driftsikkre? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67556948&searchclickthrough=true Har ikke en bestemt sum som jeg skal bruke så kan godt kjøpe en billigbil også om det er den rette bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå