AfterGlow Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Brukere får enda flere måter å benytte kommunikasjonstjenesten på.Nå får Google Hangouts en egen nettside Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Har faktisk begynt å bruke Hangouts mer or mer etter Messenger ble lagt ned har jeg leita etter alternativer. (sjølv om Messenger Reviver fungerer til en viss grad på PC) Lenke til kommentar
FlawlessFuss Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Deilig å ha en go-to nettside for hangouts slik som facebook har messenger.com. Håpet på at de skulle komme med en OSX app snart slik at jeg kunne ha den oppe hele tiden uten å bruke chrome… Fin artikkel! 1 Lenke til kommentar
FlawlessFuss Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Deilig å ha en go-to nettside for hangouts slik som facebook har messenger.com. Håpet på at de skulle komme med en OSX app snart slik at jeg kunne ha den oppe hele tiden uten å bruke chrome… Fin artikkel! For å svare meg selv... "Flamingo" appen til OSX fungerer konge Da var det problemet løst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg