Torbjørn Milje Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 BMW 320i Luxury Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nybilen? Supert bilde selv om det heller en tanke mot høyre og himmelen er noe utbrent Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Det er nå 3 år siden jeg tok dette bildet Helene så bilen er vel ikke helt ny lenger. Tusen takk for fin kommentar, Ja, jeg ser himmelen som du påpeker og etter du nevnte at bildet heller litt til høyre så burde jeg ha sett det før bildet ble lagt ut. Fy meg!!! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ikke min prisklasse og ikke hva jeg trenger heller. Jeg trenger ei kassevogn til rullestolen. Men den blir også for dyr så jeg nøyer meg med toppfart 10 km/t og innenfor den radius på 4 mil som batteriet har kapasitet til. Men det er jo lov å drømme om både BMW og kassevogn. Drømmer er som kjent tollfrie hvilket bilder så langt fra er. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ikke min prisklasse og ikke hva jeg trenger heller. Jeg trenger ei kassevogn til rullestolen. Men den blir også for dyr så jeg nøyer meg med toppfart 10 km/t og innenfor den radius på 4 mil som batteriet har kapasitet til. Men det er jo lov å drømme om både BMW og kassevogn. Drømmer er som kjent tollfrie hvilket bilder så langt fra er. Roar Æs,j bilder er jo gratis når man først har kortet. Men BILER er ikke tollfrie. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Hei Roar. Tusen takk for din tollfrie kommentar. De siste årene har nå bilene relativt sett blitt billigere her i Norge men det er fortsatt altfor høye avgifter på dem enda. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg