ExpensiveGameFinder Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Hei en venn er da ute etter laptop til dette den må være billigst mulig og trenger bare dra civ 5 på medium/low (ikke kravstor) Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Greia med Civ 5 er at det kreves kraftig CPU for å få turnsa til å gå kjappt. Jo fler byer og units det er jo saktere går det, blir selvfølgelig mye verre på større maps da det er plass til mer. Hvis man spiller multiplayer har det lite å si. Spør han hva han forventer i forhold til det og hvor store maps han ønsker å spille på så blir det lettere å anbefale Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Han sa bare sånn: "kan jeg ha en acer til 1700 hvis jeg bare skal spille fotball mngr og civilization 5" så tror nesten alt går xD Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Ja da er det jo greit. Han trenger mer enn en Acer til 1.700,- for å kunne ha en behagelig opplevelse uansett hva annet som blir sagt. Men jeg lette litt rundt for deg og fant et veldig bra tilbud, eneste som trekker ned er oppløsning på skjermen http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMVHED045/acer-aspire-e5-573-15-6-barbar-pc-gra Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Denne drar Civ V på low http://www.expert.no/baerbar-pc/asus-t100tam-dk002b-101-2-1-touch/p/44301/ Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Takker dante! Omni, takker men han har pad, pod og iphones så det er ikke så farlig en vanelig laptop hadde vært bra! Noen fler foralag? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Riktig, siv bruker opptil 70% av min CPU med oc, ble lettere sjokkert faktisk^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå