KremBananern Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg har tenkt meg å studere videre som ingeniør, men er usikker på hva slags. De tenker på er data, maskin, elektro eller bygg. Noen som har studert eller jobber som noen av disse? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg har tenkt meg å studere videre som ingeniør, men er usikker på hva slags. De tenker på er data, maskin, elektro eller bygg. Noen som har studert eller jobber som noen av disse? Er du glad i IT/dingser osv? Data/elektro/automasjon/kyb osv. Går selv på elektro med fordypning i automasjon og jobber som service/prosjekt ing. innenfor Automasjon. Stortrives! Har fra tidligere fagbrev som automatiker. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Når du ikkje klarer å velge mellom hvilken type ingeniør du vil bli, så er det kanskje en liten indikasjon på at du ser riktig vei ? Har en virkelig lyst til noko som gir logisk og intuitivt meining så ser du ting ganske klart. Lenke til kommentar
KremBananern Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Når du ikkje klarer å velge mellom hvilken type ingeniør du vil bli, så er det kanskje en liten indikasjon på at du ser riktig vei ? Har en virkelig lyst til noko som gir logisk og intuitivt meining så ser du ting ganske klart. Hæ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå