Lisbeth Grendal Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Edderkoppen, flua og vepsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Oi! Det var litt spesielt! Kult å se! Helt klart verdt å dele dette ja! Takk for titten! ...og for det fine lille diktet! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Oi! Det var litt spesielt! Kult å se! Helt klart verdt å dele dette ja! Takk for titten! ...og for det fine lille diktet! Tusen takk for det Helene Hyggelig at du stakk innom en tur. Mvh. Lisbeth 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Her har du klart å fange masse dramatikk ... gode bilder hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg synes dette ble veldig bra jeg. Skarpheten sitter som et skudd, fargene er fine og beskjæringen er også fin. Du kan være stolt av dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Her har du klart å fange masse dramatikk ... gode bilder hilsen Torhild Tusen takk for det Torhild Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Jeg synes dette ble veldig bra jeg. Skarpheten sitter som et skudd, fargene er fine og beskjæringen er også fin. Du kan være stolt av dette bildet Mvh Torbjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Torbjørn Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Artig bildefortelling! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 ... og jeg som først mente å se ei landkrabbe. Ja, sånn er kampen for tilværelsen. Ser det hver dag på balkongen der jeg har tre foringsbokser, men slåss må du okke som. V3 for meg her. V2 tenker jeg kanskje en rotering 90 grader moturs (mot venstre)? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg