AfterGlow Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Spillstrømmetjenesten GameFly gjør det mulig å spille helt uten konsoll og PC.Samsungs TV-er får innebygget støtte for nettsky-spilling Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Dette har jeg gjort leeeenge Lenke til kommentar
ntls Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Villig til å teste, men merker jeg litt lagg og uresponsive kontrollere, dropper jeg det. Uansett hvor god streame kvaliteten er. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Tjenesten vil tilbys som tre forskjellige pakker; «Hardcore», «Lego» og «All-round». De to førstnevnte vil koste 69,99 kroner, mens sistnevnte koster 59,99 kroner i måneden. Pakkene skiller seg fra hverandre ved at de tilbyr ulike spilltitler. Artig, men jeg trodde Lego hadde varemerkebeskyttelse. Endret 19. august 2015 av G Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Tjenesten vil tilbys som tre forskjellige pakker; «Hardcore», «Lego» og «All-round». De to førstnevnte vil koste 69,99 kroner, mens sistnevnte koster 59,99 kroner i måneden. Pakkene skiller seg fra hverandre ved at de tilbyr ulike spilltitler. Artig, men jeg trodde Lego hadde varemerkebeskyttelse. Nå er vel meningen av "Lego" i Korea "Let's Go". Endret 19. august 2015 av LoveAmiga Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 jeg prøvde meg litt på onlive før det ble stengt og solgt internetthastigheten den variere noen ganger kan det bli sent oppdateringer eller bevege musen så 1 sekund etter beveger den seg på skjermen. tror ikke dette blir noe for meg for 4g er nokså begrenset på toppen 12 gb eller noe. har fremdeles vapochill som jeg angra på at jeg kjøpte men skal montere på min fm2 k amd tror jeg gjorde god deal selv om det var gammeldags sokel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg