Roger Roger Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 #FreeAnder Neida, greit nok når det er Schweini som får starte. Er Rooney en bøtte med drit i dag også forventer jeg at han benkes fremover. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Tylor og Colo som CB? Fuck it, sikker hjemmeseier det der... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hvorfor spiller Rooney? Latterlig. Syns det er dumt at vi ikke starter med Herrera, men spennende at Basti starter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Rooney har ikke scoret på 770 minutter, siden begynnelsen av april. Latterlige tall. Lenke til kommentar
Evgeny81 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Tipper Rooney slår tilbake i dag. Newcastle med en svak start på sesongen, og Rooney er nok bestemt på å vise seg fra en bedre side. Er dessuten ikke bare Rooney som må heve seg, synes det er litt rusk i maskineriet nå i serieinnledningen som må justeres. Spennende å se Schweinsteiger fra start, da får vi svar på hvordan formen hans virkelig er. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Gogo Newcastle! Meeen, lagoppstillinga tatt i betraktning så blir nok dette seier til hjemmelaget. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Rooney må score i dag, vi så det jo allerede i pre season hvor han kun hadde 1 mål. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Siste sjanse for Rooney håper jeg. I dag MÅ han score. Lenke til kommentar
Evgeny81 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Rooney må prestere ja, det håper jeg for England sin del, og ikke minst for FPL laget mitt... Men hva skjer hvis ikke Rooney presterer nå heller? Han er jo kaptein, samtidig så er jo van Gaal gal nok til å benke/selge hvem som helst. Er Hernandez god nok til å spille i en rolle slik som Rooney gjør nå? Jeg tror ikke det, men så har jo jeg tatt feil før. RVP og Falcao er jo borte, så da blir vel alternativet å hente en ny spiss til klubben. Ikke gunstig å hente spillere etter serien har begynt, med tanke på samspillet, men har gitt opp å forstå van Gaal for lenge siden. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 https://www.reddit.com/r/soccerstreams/comments/3hygcp/match_thread_manchester_united_vs_newcastle_united/Streams, om flere er fattigluser som meg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Haha, konge han lille kid'en som nektet å gå! Lenke til kommentar
RobbyV Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Let's go United, detta blir seier. Lenke til kommentar
RobbyV Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Synes ikke Rooney nødvendigvis trenger å score, MEN han MÅ klare å prestere mye bedre enn det han har vist i de siste kampene. Aston Villa og Brugge oppvisningen var virkelig ille. LVG viser veldig mye tillit når han faktisk lar Rooney bære kaptein båndet enda. Alle vet hva Rooney er god for, spørsmålet er når og om vi får se det igjen. Endret 22. august 2015 av RobbyV Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Digg at Januzaj får tillit igjen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Der skulle faktisk Rooney hatt en scoring. Noterer ned det jeg Lenke til kommentar
Evgeny81 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Vil ha en reprise på den der..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå