Gå til innhold

God nakkestropp til Sony A6000

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en god nakkereim til Sony A6000 kamera.
Har Blackrapid til det ene som jeg har 70-200 på, men det lette med 16-70ZA objektivet tenkte jeg å ha rundt nakken. Det som fulgte med er fult med vannfast solkrem og jeg trenger noe som kanskje ikke blir så svett.

Håper dere har noen tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter en god nakkereim til Sony A6000 kamera.

Har Blackrapid til det ene som jeg har 70-200 på, men det lette med 16-70ZA objektivet tenkte jeg å ha rundt nakken. Det som fulgte med er fult med vannfast solkrem og jeg trenger noe som kanskje ikke blir så svett.

Håper dere har noen tips.

Nakkereim er vel ikke å anbefale i noen sammenhenger.....

Wear it like a man :)

Screen-Shot-2014-02-25-at-3.41.20-PM-102

Lenke til kommentar

Tja. Ca 650 g totalvekt? Jeg vil tro det aller meste av halsreimer skal funke relativt greit, f.eks. denne eller denne, uten at jeg har prøvd noen av dem.

Personlig har jeg fått veldig sansen for Peak Design sine produkter, men jeg mistenker at Leash kan bli litt i tynneste laget, mens Slide kanskje blir unødvendig stor. De har en mellomting (Slide lite) på vei, men vet ikke hvor lang tid det tar før den evt. dukker opp her til lands.

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar

Jeg bruker Peak Design Leash på A7 med diverse optikk og syntes det fungerer fint. Den er tynn, men ikke for tynn. I tillegg er det genialt å kunne fjerne den helt eller bruke håndleddsreim isteden. Jeg bruker ikke reim i det hele tatt mesteparten av tiden og da fungerer den nesten optimalt.

Har også en Blackrapid Metro (tror jeg). Den er grei nok, men den tar nesten like stor plass som kameraet når den pakkes ned og det er irriterende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...