hanzn- Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hei, Jeg ønsker meg en ny stasjonær pc, og tenkte å bestille deler. Den skal.. Brukes til CS:GO og holde 300fps på medium innstillinger Støtte 144hz-skjerm (DisplayPort?) Ha SSD I tillegg til CS:GO vil PCen benyttes til bilde- og videobehandling samt. programmering. Er det riktig å anta at jeg må bruke 9k+ på denne PCen? Fant denne på en sticky.. Vil disse delene gjøre susen for meg, blir det eventuelt overkill? Noe jeg burde endre i dette oppsettet i forbindelse med mine krav? Andre råd? Tillegg: Tenker å kjøpe en av disse (Acer/AOC/Asus) skjermene til PCen. Råd? Takk for alle svar! Endret 19. august 2015 av HANZN- Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Skal godt gjøres å finne noe bedre enn black refinery i denne prisklassen. Ønsker du flere oppgraderingsmuligheter i framtiden ville jeg ha vurdert en kraftigere PSU. Spanderer du 3-4 hundrelapper til så får du evga supernova g2 750w. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Den som du linker til der er veldig bra Som mrp89 sier, er jo en bedre strømforsyning noe du kan vurdere. Hvis du vil ha mulighet for sli, så må du bytte hovedkort. Kan hende du burde ha 16GB ram? Trenger du noen harddisker? Eller holder det med den SSD'en? Har desv ikke så mye greie på skjerm Endret 20. august 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå