akelbo Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Trenger mer tid for å forbedre spillopplevelsen.Ubisoft utsetter Rainbow Six Siege Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Godt at de tar til seg input fra fansen. Er alt for mange utviklere i dag som heller pøser ut et spill tidligst mulig, å så er det patching og fiksing i flere måneder etterpå før spillet er det det egentlig skulle ha vært ved release. 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Tror dem fikk etter ørene etter forrige beta test. Spillet var grusomt dårlig, all innovasjonen som var lovet så får vi servert en slags cs/cod suppe av et spill. Var så langt unna et taktisk spill man kunne få det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Godt at de tar til seg input fra fansen. Er alt for mange utviklere i dag som heller pøser ut et spill tidligst mulig, å så er det patching og fiksing i flere måneder etterpå før spillet er det det egentlig skulle ha vært ved release. Føler ikke akkurat ubisoft er noe foregangsforma i så måte. AtW Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Godt at de tar til seg input fra fansen. Er alt for mange utviklere i dag som heller pøser ut et spill tidligst mulig, å så er det patching og fiksing i flere måneder etterpå før spillet er det det egentlig skulle ha vært ved release. Føler ikke akkurat ubisoft er noe foregangsforma i så måte. AtW Ingen av de store utviklerene har vel vært det de siste årene, men godt at Ubisoft gjør noe nå i det minste. 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Er nok redd at skal Ubisoft få til noe bra, så må utsettelsen være til 2020 minst. Deriblant burde de også vurdere å skrote Uplay først som sist. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Vel Beyond Good & Evil 2 ser jeg fram til fra Ubisoft. Prince of Persia [kommer ut om 40 år] Spill jeg ikke ser fram til fra Ubisoft. Ass Creed [begynner å bli kjedelig] Might and Magic [de har ødelagt serien] Endret 19. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg har faktisk endel forventninger til dette spillet. Har fulgt med på devtalks og oppdateringer, og kjenner det endelig er noe som pirrer etter flere år med relativt tørt leie for taktiske shootere. I og med at de ønsker å komme nærmere Raven shield enn vegas vinklingen vi har blitt servert de siste årene, samt store endringer fra alphaen med tanke på å dempe tempoet osv. Får meg til å tro at dette kan bli virkelig bra Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 At utviklere som dette begynner å ta til seg mer feedback og faktisk lytter til andres meninger, kan man takke Star Ctizen for. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 At utviklere som dette begynner å ta til seg mer feedback og faktisk lytter til andres meninger, kan man takke Star Ctizen for. Eh nei. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Dette er en av de bedre spillene jeg har spilt, mye som kan forbedres men de er på sporet av noe stort. Tror dette kan spilles på proff nivå i ligaer om spillet når det nivået. Er veldig mange gode elementer i spillet som jeg personelig aldri har sett i et spill før Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Sorry ser ikke for meg noe taktisk spill grunnet realisme som noe liga spill, det er det man har CS til. Npr noen sier proff liga soill tenker jeg spill som har blitt balansert til helvete. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Ikke jeg heller, konseptet er veldig lovende men ikke gjennomført noe bra. Ubisoft lovet først med at man skal kunne planlegge og infiltrere en gisselsituasjon f.eks. Kor kult er ikke det? Og er jo det Rainbow Six alltid har handlet om, taktisk anti-terror situasjoner. I stedet har dem forenklet og dummet det hele ned. Før rundene starter så starter "good guys" med fjernstyrte RC-biler som du scouter fiendene med. Føles teit ut at hele laget har hver sin rc bil de farter rundt omkring med. Kartene er altfor små, du spawner rett utenfor en bygning som allerede er barrikert med planker og mer til. I tillegg til alt dette så får fiendene mulighet til å sperre av enda mer med å sperre av enda mer veier og åpninger. Dette hadde fungert hadde bygningen vært knallstor men det er de ikke på de kartene i betaen ihvertfall. Så det hele føler klaustrofobisk og lite taktisk. Mye er bra med spillet så det irriterer meg at dem har med elementer som ødelegger. Du kan klatre i tau og rappelere ned som føles konge ut, men det hele blir ødelagt pga hvor smått alt er. Kult at du kan skyte gjennom vegger og at det er fysikk bak det men gjennomføringa av dette er ikke bra. Nok et eksempel på et Ubisoft spill der dem lover mye og gjennomfører det altfor dårlig. Neste nå er Ghost Recon. Wastelands som ser ut som drømmespillet. Håper det blir som dem sier og har vist sålangt. Her er hvordan Ubisoft presenterte Siege på E3 i 2014. Jeg ble blown away, spillet er dessverre ikke 1% av det som er vist i traileren her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Flere problemer. 1 rainbow six er et singleplayer spill, de 3 ekte R6 spillene hadde intresante historier og krevende brett at de prøver å lage R6 the CS version er allerede et tegn på at det er dritt. 2. At man jan skyte gjennom vegger er bra det. Men ser teit og idiotisk ut npr det står 3 stykker på hver sin side og plaffer tilfeldig gjennom en vegg. Spesial soldater driver ikke med slikt, de skyter bare på hva de kan se, kanskje ikke så rart, litt kjedelig å bruke 300 skudd på å felle en vegg for å så finne ut at du har delt flere av gisslene i to med alle kulene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå