perryman Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Hei godtfolk Trenger litt hjelp til kjøp av spill-pc. Budsjett: ca. 9.000,- uten tastatur, mus og OS. Skjerm trengs. Hvordan ser dette ut? http://www.prisjakt.no/list.php?l=201202&view=l Har jeg alt jeg trenger her eller mangler jeg noen komponenter,kabler e.l.? Noen komponenter som med hell kan byttes ut? Lenge siden sist jeg bygde pc gitt :-) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Hadde i minstefall valgt i5 4690k og en cooler master 212 evo. Samt velget GTX 970 i minstefall, blir det over budsjett sjekk bruktmarkedet om du finner noe der du kan kjøpe for å holde prisen nede. Lenke til kommentar
perryman Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Hadde i minstefall valgt i5 4690k og en cooler master 212 evo. Samt velget GTX 970 i minstefall, blir det over budsjett sjekk bruktmarkedet om du finner noe der du kan kjøpe for å holde prisen nede. Takk for tips. Trenger jeg kjøler hvis jeg ikke skal overklokke? GTX 970 legger jo glatt på en tusenlapp ekstra. Men det er det kanskje verdt? Noen spesiell du vil anbefale? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Trenger vel ikke, men intel kjølere er somregel blandt de dårligste å feste til hovedkortet og de støyer, de fleste andre kjølere slipper du det, og kan ha vifter som nesten er lydløse i perider. De fleste skjermkort fra Asus eller gigabyte er trygge valg. Endret 19. august 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå