AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Når man blir kasta ut fra et utested fordi man er for full og har vært litt propell, kommer man ikke inn igjen neste gang man skal ut da? :/ Det var liksom favoritt utestedet mitt.. Anonymous poster hash: 8a6f6...dc0 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Kommer sikkert an på utestedet, men skulle vel tro at du komme inn igjen, prøv å oppfør deg fremover, så slipper du å tenke over dette fremover. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Kanskje møte opp edru og ydmykt be om unnskyldning? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Ja, tror jeg skal gjøre det snart.. det er jo de samme vaktene som står. Men hvis jeg ikke gjør det, er det meget lite sannsynlig for at de vil slippe meg inn senere? :S Anonymous poster hash: 8a6f6...dc0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Jeg var ikke frekk i kjeften eller noe, mistet bare en drink på gulvet, kysset gutter, løp rundt i bakgården uten grunn osv.. Anonymous poster hash: 8a6f6...dc0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Vedder en tier på at de ikke kommer til å huske trynet ditt. Men jeg antar det ikke var så mye en permanent avgjørelse som det var standard rutine til å få bort de fulleste folka. Hadde du derimot gjort noe alvorlig og straffbart så er det trolig på permanent basis. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 kysset gutter aaaand? Er det utkastelsesgrunn? Var du på viproom? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 kysset gutter aaaand? Er det utkastelsesgrunn? Var du på viproom? Det var ikke noe vip room der, nei Haha.. ble fortalt av vennene mine hva jeg drev på med. Husker bare små glimt. Ikke gøy i det hele tatt.. jeg husker jo en gang ikke hvordan de så ut. Hadde visst danset med mange ila kvelden. Jeg så sikkert veldig full ut, så de gjorde vel rett i å kaste meg ut, selvom jeg ikke var så fornøyd med utkastelsen der og da.. Skal definitivt drikke mindre neste gang, og i hvert fall ikke shotte før jeg skal ut. Anonymous poster hash: 8a6f6...dc0 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Tviler sterkt for at du har langtids ban fra utestedet Er bare at om du er for full har de ikke lov å ha deg i lokalet. Var en sak på et utested en gang om en som var så full at han ikke kunne ta vare på seg selv og fikk derfor lov til å sitte ute på en benk på utestedet og drikke noe vann og sober up. Men da kom sjenke kontrollen og utestedet fikk en kraftig bot og merknad selv om vakter passet på ham og personen var ikke i stand til å ta vare på seg selv. Endret 19. august 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jah null stress. Jeg ble kastet ut av et utested fordi jeg hadde med meg ei hel flaske brennvin inn som jeg satt å smugdrakk til jeg var dritings, fikk komme inn helga etterpå. Vakta som sto der bare småflirte før han sendte meg inn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Med mindre du har drevet med herverk eller vært voldelig skal det nok mye til for at du ikke kommer inn igjen. At du blir litt for full og litt for propell bør ikke være noe grunn for permanent utkastelse. Det er tross alt ganske uskyldig... Du skal tross alt egentlig bli kastet ut når du er for full, selv om du oppfører deg pent, kan hende at det var hele grunnen, at du rett og slett var for full til å være der. Dra dit neste gang og lat som ingenting, regner med at vaktene ikke bryr seg i det hele tatt Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Hva er vitsen med å spørre her? Det forandrer ikke utfallet på noen måte, du må uansett bare dra ned å sjekke ved neste fyllekule Tviler på at du blir kastet ut, jeg har gjort mye rart til tider, sjelden blitt kasta ut og de gangene jeg har blitt det så har jeg alltid blitt sluppet inn igjen. Problemet mitt er vel at vakter og bartendere aldri har sluttet å se rart på meg.... Nesten verre enn å bli nektet adgang Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Du kommer inn, eneste grunn til at du ikke får komme inn er hvis dem har svartelistet deg i en periode, men da vet du det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nei, skjenkestopp og bortvisning medfører ikke automatisk bannlysning fra utesteder. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Jah null stress. Jeg ble kastet ut av et utested fordi jeg hadde med meg ei hel flaske brennvin inn som jeg satt å smugdrakk til jeg var dritings, fikk komme inn helga etterpå. Vakta som sto der bare småflirte før han sendte meg inn. Hahahaha! Kompisen min hadde med cola og sprit blandet sammen. Flasken hadde han i vesken min, som jeg smugdrakk av på toalettet.. bra jeg ikke ble tatt for DET TS Anonymous poster hash: 8a6f6...dc0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå