Gå til innhold

Privatist VG3

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg går i VG3 og har faget Markedsføring og ledelse 2. Jeg synes faget er for lett, og vil bare bli unnagjort med det nå til høsten og jeg liker heller ikke læreren.

Dessuten har jeg enkelte fag jeg skal ta opp før jeg blir ferdig på VGS, og hvis jeg tar dette faget som privatist vil jeg få fritimer som jeg kan bruke til å jobbe med de andre fagene jeg tar opp.

Problemet er at rådgiveren sier at jeg IKKE kan ta dette faget som privatist fordi jeg allerede er meldt opp på dette faget på skolen, og at jeg er en fulltidsstudent + at det vil skape komplikasjoner når jeg skal ta skriftlige eksamener på slutten av året..

Kan jeg ikke ta et fag som privatist selvom jeg går på en skole som tilbyr faget??

Btw, jeg går på SSP, og dette faget er ett av de programfagene jeg trenger for at jeg skal godkjent vitnemål...

Endret av AfricanQueen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Burde gå greit å ta det opp som privatist, og at du dermed får fritak på vårsemesteret hvis du består. Hvis det er snakk om en tverfageligeksamen til våren kan det jo by på litt problemer, men jeg kjenner ikke til eksamensformen på den linja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...