Gå til innhold

PCMAX tvangsavvikles

Anbefalte innlegg

Hm, der kan man se hva det j***la prisjaget gjør... Rema 1000 selger PC'er osv. Kommer nok til å tvinge flere på ræva.

Bullshit!!! :woot:

De pcene Rema 1000 selger er skikkelig overpriset. Det er ikke de som har lavest priser som selger mest men de som klarer å opprettholde ett bra rykte og pøser på med så mye reklame at folk ikke klarer å tenke selv lenger.

Det er synd at Pc Max er konk. De var med på å presse priser og konkurrere mot den store stygge ulven Komplett og Norek. PCutstyr, MPX og mange andre er ikke konkurrenter av Komplett, de er 99% Komplett de også.

Får Komplett monopol i Norge, noe de er godt på vei med å få, så kan de ettervhert sette de prisene de selv vil. Dvs ikke bra for forbrukerne.

Jeg råder folk til å kjøpe på PSDATA og Multicom får de er omtrent de eneste konkurrentene av Komplett gruppen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel ha noe med at Komolett.no har den klart største markedsanedel også da ;)

Vel, det er dårlig med logikk i den da. Det er fullt mulig å ha 99 % markedsandel og fortsatt gå med underskudd. Det eneste som betyr noe for overskuddet er at det går mer penger inn enn ut.

Lenke til kommentar

At Komplett går så bra, viser bare at de gjør tingene på riktig måte. For meg virker det som Komplett var første virkelige seriøse "nettbutikk" og som kan tilby produkter som jeg vil ha til relativt hyggelige priser.

Komplett har vært tidlig ute med å tilby oss skikkelig (og profesjonell) "nettbutikk". De bar blant de første med "ordrebekreftelse", "pakkesøk" og "mine sider". De har hele tiden vært de butikkene med best utvalg og med "profesjonell" hjemmeside. Ikke minst har de skjønt at det er viktig med "markedsføring" og "distribusjon". Det er kun Komplett av databutikkene som jeg husker å se reklamespot på TV2. Det sier kanskje ikke så lite.

Med den omsetning Komplett har vil 1 prosent økning snart gi 1 million mere på bunnlinjen. Siden vi alle ønsker oss mere penger i lommen, er det ikke overraskende at Komplett ikke er blant de billigste i markedet.

Endret av frans
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg handlet mitt 9700 pro kort der for litt over et år siden(begynnelsen av november 2002). Husker det var den eneste butikken som hadde kort basert på 9700 pro på det tidspunktet og prisen var også meget grei(3800 kr betalte jeg og kortet holdt seg i den prisen et halvt år). Jeg fikk kortet etter 3 dager og gjett om jeg følte meg som kongen på haugen når jeg satt med et 9700 pro kort i hendene mine :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...