Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke høre andre folk i spill via headset

Anbefalte innlegg

Beklager om dette er feil sted å poste dette, men følte det passet inn her. 

Jeg har et SteelSeries Siberia Elite Prism som er koblet til PC'en via USB-lydkortet som følger med. Jeg har koblet headsettet til det lydkortet ved å bruke den "grønne og røde" kabelen

Når jeg er i spill, så kan jeg ikke høre andre spillere, men om jeg kobler til f.eks ørepropper (uten mic) så kan jeg høre andre spillere helt fint. 

Noen som har opplevd det samme? Har Googlet litt, men finner ikke noe løsning på det.  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan kanskje være greit å vite hvilke spill det gjelder, men kan de ha noe med hvilken lydenhet som er valgt i selve spillet? (Tilsvarende det man gjør når man endrer avspillingsenhet i Windows). 

Jeg har aldri vært borti noe sånn selv, hverken i et spills lydinnstillinger eller generelt problemet du opplever.

Lenke til kommentar

Det kan kanskje være greit å vite hvilke spill det gjelder, men kan de ha noe med hvilken lydenhet som er valgt i selve spillet? (Tilsvarende det man gjør når man endrer avspillingsenhet i Windows). 

Jeg har aldri vært borti noe sånn selv, hverken i et spills lydinnstillinger eller generelt problemet du opplever.

Det gjelder alle spill jeg spiller. Battlefield, H1Z1, GTA etc. Kan prøve å endre innstillingene i spillet og se om det hjelper.  :)

Lenke til kommentar

Det gjelder alle spill jeg spiller. Battlefield, H1Z1, GTA etc. Kan prøve å endre innstillingene i spillet og se om det hjelper.  :)

Jeg finner det veldig merkelig om det er samme feil i alle spill, så jeg tviler på at det vil hjelpe. 

Men da er det slik at du hører all annen lyd, right?

Lenke til kommentar

Jeg finner det veldig merkelig om det er samme feil i alle spill, så jeg tviler på at det vil hjelpe. 

Men da er det slik at du hører all annen lyd, right?

Hører all annen lyd, og kan høre folk på Skype helt fint, men når det gjelder snakking in-game kan jeg ikke høre en sjel.  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...