ExtremeGo Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg har idag en note 3 fra desember 2013 så den er snart 2 år gammel . Jeg merker at jeg er sugen på ny mobil , hadde dog håpet på note 5 ..men ettersom den mest sannsynlig ikke kommer hit så vurderer jeg note 4 . Bruker s pennen hver dag og det er hovedgrunnen til at jeg liker note serien , ville helst hatt 6" Er det noen som har gått fra note 3 til note 4 ? Er det verdt det ? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Jeg, verdt det? kjappere mobil, annerledes penn-meny. Kjøpte edge, så litt mer fancy, klokke på natta og hurtigmenyer. Hva bruker du pennen til? skrive og printscreene for å så redigere størrelsen/snitt? Edit; http://www.trustedreviews.com/opinions/samsung-galaxy-note-4-vs-note-3 Endret 18. august 2015 av War Lenke til kommentar
Billaxxx Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Jeg har idag en note 3 fra desember 2013 så den er snart 2 år gammel . Jeg merker at jeg er sugen på ny mobil , hadde dog håpet på note 5 ..men ettersom den mest sannsynlig ikke kommer hit så vurderer jeg note 4 . Bruker s pennen hver dag og det er hovedgrunnen til at jeg liker note serien , ville helst hatt 6" Er det noen som har gått fra note 3 til note 4 ? Er det verdt det ? Sitter i samme båt selv.. Kommet deg lenger i prosessen? Er vel bare å handle mens den er å få tak i kansje? Endret 22. august 2015 av Billaxxx Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg gikk fra Note 3 til Note 4. Merket omtrent ingen forskjell. Gikk tilbake til Note 3. Men når det er sagt, så bruker ikke jeg pennen. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Jeg syntes ikke note 4 er verdt pengene sine , er egentlig godt fornøyd med note 3 nå Jeg gikk til expert og så på note 4 men ble faktisk litt skuffet ..så på note edge+ og den så meget fin ut med edge kantene men no way jeg betaler ikke så mye for en mobil når den ikke har stylus pen og funksjonaliteten til note serien. jeg tror Samsung kommer til å lansere note 5 til europa til neste år de kommer til å selge i bøtter og spann . Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 kjenner jeg meg rett selv så kjøper jeg galaxy edge+ hvis den kommer på tilbud . Lenke til kommentar
KimL Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg er kjempe fornøyd med min Note 4. Den er sexy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg er kjempe fornøyd med min Note 4. Den er sexy. Og dere to blir sikkert lykkelige sammen. Kanskje dere kan lage noen søte små Galaxy Minier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå