Gå til innhold

bytte fra note 3 til note 4 ?

Anbefalte innlegg

Jeg har idag en note 3 fra desember 2013 så den er snart 2 år gammel . Jeg merker at jeg er sugen på ny mobil , hadde dog håpet på note 5 ..men ettersom den mest sannsynlig ikke kommer hit så vurderer jeg note 4 .

Bruker s pennen hver dag og det er hovedgrunnen til at jeg liker note serien , ville helst hatt 6"

Er det noen som har gått fra note 3 til note 4 ? Er det verdt det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har idag en note 3 fra desember 2013 så den er snart 2 år gammel . Jeg merker at jeg er sugen på ny mobil , hadde dog håpet på note 5 ..men ettersom den mest sannsynlig ikke kommer hit så vurderer jeg note 4 .

Bruker s pennen hver dag og det er hovedgrunnen til at jeg liker note serien , ville helst hatt 6"

Er det noen som har gått fra note 3 til note 4 ? Er det verdt det ?

Sitter i samme båt selv.. Kommet deg lenger i prosessen? Er vel bare å handle mens den er å få tak i kansje?

Endret av Billaxxx
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg gikk fra Note 3 til Note 4. Merket omtrent ingen forskjell. Gikk tilbake til Note 3.

Men når det er sagt, så bruker ikke jeg pennen.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke note 4 er verdt pengene sine , er egentlig godt fornøyd med note 3 nå :)

Jeg gikk til expert og så på note 4 men ble faktisk litt skuffet ..så på note edge+ og den så meget fin ut med edge kantene men no way jeg betaler ikke så mye for en mobil når den ikke har stylus pen og funksjonaliteten til note serien.

jeg tror Samsung kommer til å lansere note 5 til europa til neste år :) de kommer til å selge i bøtter og spann .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg er kjempe fornøyd med min Note 4. Den er sexy.

Og dere to blir sikkert lykkelige sammen. Kanskje dere kan lage noen søte små Galaxy Minier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...