En Tiger Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei! Jeg har klart å rote bort min gamle mobil. Etter en del research måtte jeg innse at slaget om å finne den gamle mobilen min tilbake var tapt. Jeg skaffet meg et nytt SIM-kort, og fikk en Nokia 3410 av en kamerat på jobben. Jeg kom hjem, tok på mobilen, den funket fett uten SIM-kortet. Så satte jeg inn SIM-kortet, så kommer det følgende melding "Sikkerhetskode: " Jeg har absolutt ingen aning på hva den koden kan være. Jeg hører at det kommer inn meldinger, så SIM-kortet må da funke som det skal. Er det da en kode kjøperen av mobilen får i det han kjøper telefonen? Jeg har aldri vært borti en slik kode før, finnes det noen måter å unngå å slå inn koden, slik at jeg kan betjene mobilen på vanlig måte? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Eieren av mobilen har sikkert endret standard sikkerhetskoden, som er 12345. Enkelte operatører er også så frekke at de endrer sikkerhetskoden for å bruke den som "operatørsperre", men det er nok ikke tilfelle med 3410. For å lese/nullstille sikkerhetskoden trenger du en datakabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå