Leffy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har installert mandrake 9.1 og hvor finner jeg MSN til linux? Funker ikke fra msn.no Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 kjenner du ikke til sourceforge.net? nja, hvertfall: http://amsn.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Eller gaim. Prøv 'gaim' i et shell. Jeg tipper det er installert allerede. http://gaim.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
dvj Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 cvs versjonen av amsn er tøff, støtte for til og med den "avatar tingen" http://amsn.sourceforge.net/amsn_cvs.tar.gz Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Det er ikke noe problemer med og få fila ned, men jeg får ikke installert den. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Har du vurdert å lese FAQ fila? EDIT: Jeg mente forøvrig FAQ fila i amsn pakka...... Endret 11. november 2003 av xeon Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det er ikke noe problemer med og få fila ned, men jeg får ikke installert den. Forsåvidt er det ikke noe å installere i det hele tatt..du bare pakker ut filene og åpner filen amsn i en konsoll. Skal du installere det, så les i readme filen hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tips: ./configure make su make install Lenke til kommentar
bkak Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 RTFM N00BS! "Installation Download amsn-0_xx.tar.gz $ tar xvzf amsn-0_xx.tar.gz $ cd msn $ ./amsn or $ wish amsn If command wish is not found, you need to install tcl/tk packages (tcl & tk)." Står tydlig og klart på hjemmesiden, alle som har brukt programmet vet at det ikke bruker konvensjonelle installasjonsmetoder Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bruker du KDE, er Kopete et fint alternativ til gaim og amsn. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bruker du KDE, er Kopete et fint alternativ til gaim og amsn. Nei.. Fordi det henger seg og er ustabilt.. Samtidig med at det er litt for "flashy" for min smak da Men folkens, centericq, noen som vet når vi terminal-brukere får en msn klient igjen? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bruker du KDE, er Kopete et fint alternativ til gaim og amsn. Nei.. Fordi det henger seg og er ustabilt.. Samtidig med at det er litt for "flashy" for min smak da Ikke for å starte en diskusjon i Vim vs Emacs-stil (vi vet jo at vim er best ), men Kopete er virkelig ikke ustabilt. I hvertfall ikke 0.7.2, som jeg bruker. At det er fullt av eyecandy er jeg enig i, men bruker man først KDE, er man da vant til slikt Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Med den avataren hadde jeg kanskje tenkt at du ville valgt Emacs VI VI VI, the number of the beast. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 OT, men Linux Format gav Vim en bedre score enn Emacs Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hvem pokker bryr seg om hva "Linux Format" mener, det er VIM som ruler gata uansett! men nå må det bli slutt på denn offtopic greine og vi må konkludere med at vi(m) er best Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 OT, men Linux Format gav Vim en bedre score enn Emacs Selv liker jeg også VIM, men la oss slutte denne diskusjonen. Hehe, det er så teit.. Og den er jo i SÅ mange andre tråder at vi trenger ikke fler Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Eeeek! What have I done! Slutt, folkens! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tips: ./configure make su make install me@mybox:/ # echo "alias smackmybitchup = `su; ./configure && make && make install`" >> ~/.alias me@mybox: /whereever/ # sma<TAB><ENTER> Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Tips: ./configure make su make install me@mybox:/ # echo "alias smackmybitchup = `su; ./configure && make && make install`" >> ~/.alias me@mybox: /whereever/ # sma<TAB><ENTER> Haha, genialt. Mer kan da ikke sies. :nice: Edit; tenkte mest på valget av navnet på kommandoen, "smackmybitchup". Endret 11. november 2003 av sim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå