AfricanQueen Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Hei, Jeg har startet på VG3 og jeg har blant annet faget samfunnsfaglig engelsk. Jeg har veldig lyst til å ta faget som privatist, slik at jeg får det unnagjort. Jeg synes faget er for lett, og jeg liker heller ikke læreren. Jeg tok en prat med rådgiveren, og hun sa at jeg ikke kunne ta opp faget som privatist fordi jeg er en heltidsstudent, og faget tilbys på skolen og derfor må jeg ta det. Dessuten sa hun at vil være komplikasjoner når det gjelder skriftlig eksamener på slutten av året.. Er det noen som vet om jeg kan ta faget som privatist selvom faget tilbys på skolen? Takk på forhånd Endret 18. august 2015 av AfricanQueen Lenke til kommentar
Alien Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Rådgiver har gitt deg svar på det du lurer på allerede. Hvis læreren er problemet, foreslår jeg at du skal prøve å akseptere at det finnes mennesker her i verden som man ikke nødvendigvis vil komme særlig overens med. For å være ærlig høres det mer ut som om du har et holdningsproblem. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Altså jeg kan relatere meg til problemet med lærere. Ikke sikkert på at du har et såkalt "holdningsproblem" som overnevnte mener. Vet hvordan vanskelige lærere kan være. Men du får vel bite i det sure eplet. Hvis du synes at faget er så lett, så kompenserer det nok for den dårlige læreren. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå